Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147 и зимно поведение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 147 и зимно поведение

    Дойде дългоочаквания сняг. И имах възможност да пробвам колата. Поведението на системите за сигурност е отлично. Забелязвам, че трябва да намачкаш педала на газта, че да се включи ASR. И това много ме радва, защото дори в пресен сняг, няма проблем с излизанете от пряспата. Колелата леко превъртат и алфичката е като снегорин. Естесвено съм екипиран с 4 зимни гуми.
    А като чета по други форуми, особено за френските коли, там страшни оплаквания от ASR системите.
    По отношение на VDC, системата допуска леко поднасяне. Не ти реже кефа, лекичко ако поднесеш на някое завойче.

  • #2
    Чета и завиждам. Моята няма нито ASR, нито VDC, но има ремап.
    Утре като я отрина от снега ще е интересно
    '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
    EGR off, cat off, remap, BMC inbox

    Comment


    • #3
      Слагай едно гребло и давай.

      Comment


      • #4
        Абе не ми го хвали този ASR
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #5
          Не го хваля. Ама не очаквах че ще ми хареса. Трябва да понамачкам педала, че да се включи. И позволява леко да пребоксуваш, което много ми помага в малките 'изчистени' улички. А дали е възможно италианката да е своенравна и не винаги да свети лампата, а да си работи системата? При другите как е?

          Comment


          • #6
            Абе какви ASR-и бе, то съвременните коли правят всичко сами и не ти дават да имаш грам участие в управлението, само натискаш педала и въртиш геврека. Шофьор не се става с такива спомагателни системи, защото губиш реална представа за възможностите и поведението на колата.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              Не е от лампичката, няма си. 156 с вътрешен фейс имат, ама с външния не всички имат. На стилото имах ASR и си беше добра екстра, като има заледено или хлъзгаво, не е нужно да се съобразяваш колко газ даваш - натискаш и то предрапва. Не е перфектно де, случвало ми се е да искам да се вклуча на черни връх(баира преди Баучер) и 1-ва, 2-ра, 3-та стоя на едно място
              '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
              EGR off, cat off, remap, BMC inbox

              Comment


              • #8
                Не ми правете темата в спор за или против ASR.
                Питам тези дето имат тази система, как е при тях. Веднага ли се включва или допуска известно боксуване?

                Comment


                • #9
                  Пуска малко аванта, а на някой ако не му харесва да е изключи.

                  Comment


                  • #10
                    Няма как ASR или TCS да сработи, без преди това да е имало макар и малко буксуване.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Това ми е ясно, че преди да се задейства ASR, трябва да превърти гуми. Но въпроса ми беше друг. Дали забелязвате, да върти повече гумите, без да се задейства системата? Защото за да ми светне лампата, трябва доста рязко да забия газта. Но пък забелязах и нещо друго. На много хлъзгав път усещам двигателя скопен, тоест мощността е намалена от ASR, но не видях да свети лампата. Но пък се движеше отлично, без да боксувам.

                      Comment


                      • #12
                        Като цяло аз съм доволен от VDC-то с малки изключения когато ми с е налагало да спирам ASR-a. Винаги дава малко аванта при поднасяне.
                        Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                        Comment


                        • #13
                          Така си и мислех. Настройките и на ASR и VDC не са толкова строги, че да се намесват веднага. Запази ли са удоволствието, сам да контролираш колата. И чак при по-критични ситуации, да се включат. Това е много хубаво.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                            Това ми е ясно, че преди да се задейства ASR, трябва да превърти гуми. Но въпроса ми беше друг. Дали забелязвате, да върти повече гумите, без да се задейства системата? Защото за да ми светне лампата, трябва доста рязко да забия газта. Но пък забелязах и нещо друго. На много хлъзгав път усещам двигателя скопен, тоест мощността е намалена от ASR, но не видях да свети лампата. Но пък се движеше отлично, без да боксувам.
                            Щом мощността е скопена, значи системата е сработила. Защо не светва лампата веднага, не е толкова интересно.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Щото пести ток.

                              Comment

                              Working...
                              X